Bing-annonsering - annonsering på bing bilde

Bing Ads 

Ved å bruke annonseverktøyet Bing Ads får du tilgang til å annonsere både i Bing og Yahoo. Bing Ads er først og fremst et verktøy for å nå personer som aktivt søker etter ditt produkt eller tjenster for så å trekke de inn på nettsiden din. Verktøyet ligner mye på Google AdWords, og du betaler kun for klikk på annonsene dine.

 

Hvem bør annonsere på Bing?

 Alle som selger noe i form av varer, tjenster og/eller ideer bør benytte seg av tekstannonsering i Bing og Yahoo.

 

Fordeler med betalt søk i Bing

- Betaler kun for klikk

- Kostnadseffektivt

- Mindre støy

- Lavere konkurranse

Google er den søkemotoren med flest brukere i Norge, dette gjør Bing til en kanal med lavere konkurranse. Dette gjør at man ved å benytte seg av Bing Ads ikke bare kan få billigere klikk og bedre lønnsomhet, men at man også når ut til folk som man ikke når ved kun å benytte seg av Google AdWords. Det er også verdt å merke seg at Bing er Microsofts sin søketjeneste og dermed lagt inn som standard søkemotor i alle enheter med Microsoft-software. 

 

Hvorfor velge oss? 

Vi i Trygg Media har lang erfaring med annonsering via Bing Ads. Trygg Media er sertifisert Bing Ads Accridited Professional. Sertifiseringen bekrefter at vi har flere ansatte med relevant kursing og omfattende kunnskap knyttet til annonsering i Bing Ads. I tillegg har vi dedikterte ansatte som til stadig holder seg oppdatert på de nyeste mulighetene og funksjonene. 

Maren Aarstad markedsfører bedrifter i Google AdWords

Maren Aarstad 

Trenger du hjelp med annonsering på Bing?

Kontakt Maren dersom du ønsker å høre mer om hvordan vi kan bistå deg med tekstannonsering på Bing.

 

Les også om:

Søkemotorannonsering

Google AdWords

Blogg: Hvilke kanaler skal jeg velge?

 

Kontakt oss
Telefon: 47 83 20 20 
E-post: post@tryggmedia.no

Trondheim
Ingvald Ystgaards veg 3A
7047 Trondheim

Oslo
Thunes Vei 2
0274 Oslo

Drammen
Nedre Storgate 37
3015 Drammen

Vi bruker cookies. For mer informasjon trykk her.