Sosiale medier

Markedsføring i sosiale medier

Sosiale medier er en samlebetegnelse på nettbaserte tjenester hvor innholdet i hovedsak produseres av brukerne. Blant de viktigste kanalene er Facebook, Instagram, Snap, LinkedIn og YouTube. 

Organisk og betalt aktivitet i sosiale medier er et av våre største leveranseområder. Det estimeres at det i dag er over 3,5 millioner aktive Facebook-brukere i Norge, og brukermassen kombinert med et stort spekter av annonseringsmuligheter gjør Facebook til en av de mest attraktive annonseringskanalene for norske bedrifter. Følgelig er Facebook-annonsering den formen for aktivitet i sosiale medier vi leverer mest av.

 

Visuelle virkemidler viktig

Innen Sosiale Medier er bruk av video og bilder viktig. Basert på dine mål, lager vi riktig budskap og visuelle virkemidler. Våre designere og markedsfører jobber tett sammen for å få optimale kampanjer. 

Ravn rund.png

Ravn Bredal

Vil du vite mer om annonsering i Sosiale Medier?

Kontakt vår ekspert på Sosiale medier

Kanalvalg i Sosiale Medier

Facebook

Facebook kan brukes både til langsiktig merkevarebygging og kortsiktige salgsfremmende kampanjer, men suksess på Facebook avhenger av samsvar mellom målsetning, annonse, kampanjeoppsett og landingsside.

 

YouTube

Annonsering på YouTube gir annonsørene mulighet til å formidle et ønsket budskap via video.

Instagram

Instagram er eid av Facebook, og gir deg som annonsør en mulighet til å nå ut til brukere på en ny måte enten via promotering av innlegg eller annonsering av nettside. 

 

LinkedIn

Annonsering på LinkedIn er annonsering via tekstannonser eller sponsede oppdatering i et nettverk for profesjonelle.

 Snapchat

Annonsering på Snapchat gjøres via annonser, filter eller linser.

Kontakt oss
Telefon: 47 83 20 20 
E-post: post@tryggmedia.no

Trondheim
Ingvald Ystgaards veg 3A
7047 Trondheim

Oslo
Thunes Vei 2
0274 Oslo

Drammen
Nedre Storgate 37
3015 Drammen

Vi bruker cookies. For mer informasjon trykk her.