Verdensnyhet

 

– Programmatiske kjøp av annonseplass om bord i buss

 

Trygg Media har gleden av å introdusere programmatiske kjøp av annonseplass om bord i buss. Prosjektet er et samarbeid mellom Nettbuss Flybussen, Adform, FourC, Dogu og Trygg Media, og er det første av sitt slag i verdenshistorien.

 

Med nesten en million årlige passasjerer om bord på Flybussen åpner programmatiske kjøp av annonseplasser for en rekke spennende eksponeringsmuligheter for annonsører. I tillegg gir prosjektet tilgang til et datagrunnlag og et sett planleggings- og rapporteringsverktøy som aldri tidligere har vært tilgjengelige for denne typen annonsering. Kjøp av annonseplasseringer om bord i Flybussen vil kunne gjøres gjennom et automatisert auksjonssystem på nett, og muligheten lanseres for fullt allerede denne sommeren. Med dette prosjektet er Trygg Media og våre samarbeidspartnere med på å bane veien for fremtidens annonseringsløsninger, ikke bare i Norge, men også internasjonalt.

 

nettbuss annonse i buss samarbeidspartnere

 

Programmatiske kjøp av annonseplasser gir en form for kontroll og presisjon som ikke kan matches av noen annen form for annonsering. Ikke overraskende viser derfor ferske tall fra Mediebyråforeningen at programmatiske kjøp er den raskest voksende formen for annonsering i Norge, med en dobling i total omsetning bare det siste året. Vi tror dette prosjektet vil bidra til en enda sterkere omsetningsvekst i tiden som kommer, og vi er stolte av å kunne bidra til å utvikle bransjen fremover.

Vi inviterer til presentasjon av prosjektet:

mandag 20. juni

klokken 14:00

på Royal Garden i Trondheim

Arrangementet er gratis og har et begrenset antall plasser, med
påmeldingsfrist fredag 17. juni klokken 12.00.

Mer informasjon og påmelding 

 

Vel møtt til verdenslansering!

Tore Skaugen

Dato skrevet 16.06.2016 12:33 . Endret 15.11.2016 10:31 .